سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع بیمه نامه بیمه ایران

به گزارش بازرگانی مهر، یکی از مهمترین بیمه‌هایی که همه ما با آن سرو کار داریم بیمه شخص ثالث می‌باشد. احتمالاً کم و بیش با این بیمه نامه آشنایی دارید و میدانید که در چه مواقعی از آن استفاده می‌شود.

بیمه شخص ثالث

در مورد وسیله‌های نقلیه می‌توان گفت تنها بیمه اجباری بیمه شخص ثالث می‌باشد به این معنی که از زمان تولید خودرو و عرضه آن به بازار حتماً باید برای آن بیمه خریداری شود شاید شما وسیله‌ای خریداری کنید و لی فعلاً قصد استفاده از آن را نداشته باشید به طور واضح‌تر مثلاً در پارکینگ خود از آن نگهداری کنید و این فکر را داشته باشید که چون از آن استفاده نمی‌کنید پس ضرورت برای خرید یک بیمه نامه نمی‌بینید! پس همیشه به یاد داشنه باشید که هر وسیله نقلیه موتوری نیازمند یک بیمه نامه شخص ثالث می‌باشد.

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی از آن دسته بیمه‌هایی است که با توجه به مبلغ مناسبی که دارد می‌تواند در موارد بسیاری جبران خسارت کند

حتماً میدانید که بسیاری از اتفاقات غیر منتظره رخ می‌دهد یا توسط انسان یا به صورت بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، طوفان و.... پس بهتر است با کمی درایت از سرمایه خود در قبال چنین خطراتی محافظت نمایید که بیمه آتش سوزی بیمه ایران بهترین گزینه می‌باشد. در بیمه آتش سوزی مواردی از قبیل ترکیدگی لوله آب، سرقت، شکست شیشه، مسئولیت مالی ناشی از آتش سوزی و ترکیدگی لوله آب در قبال همسایگان، خسارات ناشی ازآب باران و ذوب برف، رانش ریزش و فروکش زمین، نوسانات برق، آشوب و بلوا و… نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.بیمه آتش سوزی واحدهای مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی را تحت پوشش قرار می‌دهد به این معنی که شما در هر صنفی می‌توانید این بیمه را خریداری کنید

بیمه عمر و بازنشستگی

از جمله شرکت‌های بیمه‌ای که تنوع بسیار زیادی در ارائه بیمه نامه‌های عمر دارد بیمه عمر ایران است که در طرح‌های مختلف فرآیند سرمایه گذاری و پوشش‌های بیمه‌ای را برای بیمه گذاران ارائه می‌کند. بیمه عمر و بازنشستگی زندگی مان از جمله جدیدترین بیمه‌های زندگی بیمه ایران می‌باشد. در این بیمه نامه محدودیت سنی نداریم و تمامی افراد از بدو تولد می‌توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند. همه افراد چه شاغل و غیر شاغل کود کان زنان خانه دار نیز در بیمه عمر و بازنشستگی می‌توانند خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند

پوشش‌هایی که در این بیمه نامه ارائه می‌شود شامل فوت در اثر حادثه، پرداخت هزینه‌های پزشکی در اثر حادثه، در یافت مستمری از کار افتادگی در اثر حادثه، پوشش امراض خاص و درمان سرطان می‌باشد. در بیمه عمر و بازنشستگی امکان دریافت وام بدون ضامن از سال دوم فراهم شده و بیمه گذار می‌تواند از صندوق بیمه 90 درصد ارزش بازخرید خود را به صورت وام دریافت نماید. از دیگر امتیازات این بیمه نامه برای بیمه گذار پرداخت مستمری در پایان بیمه نامه می‌باشد و این امکان وجود دارد که شخص خود تعیین کننده باشد که کل مبلغ بازخریدی را دریافت نماید یا از آپشن مستمری استفاده نماید.