سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمه شخص ثالث و مسئولیت

بیمه شخص ثالث

یکی از مهمترین بیمه ها در بیمه ایران شعبه فاطمی که همه ما با آن سرو کار داریم بیمه شخص ثالث میباشد

احتمالا کم و بیش با این بیمه نامه آشنایی دارید و میدانید که در چه مواقعی از آن استفاده میشود

در مورد وسیله های نقلیه میتوان گفت تنها بیمه اجباری بیمه شخص ثالث میباشد به این معنی که از زمان تولید خودرو و عرضه آن به بازار حتما باید برای آن بیمه خریداری شود شاید شما وسیله ای خریداری کنید ولی فعلا قصد استفاده از آن را نداشته باشید به طور واضح تر مثلا در پارکینگ خود از آن نگهداری کنید و این فکر را داشته باشید که چون از آن استفاده نمیکنید پس ضرورت برای خرید یک بیمه نامه نمی بینید! پس همیشه به یاد داشنه باشید که هر وسیله نقلیه موتوری نیازمند یک بیمه نامه شخص ثالث میباشد.

بیمه مسئولیت  بیمه ایرانتعریف

 حادته هیچ گاه خبر نمیکند! شاید این جمله را به کرار شنیده باشید و درواقع به عنوان یک هشدار آن را تلقی کنید

بیمه مسئولیت بیمه ایران در واقع فعالیت فرد را در مواردی که به اشخاص ثالث خسارت مالی یا جانی وارد میکند را تحت پوشش قرار میدهد بیمه های مسئولیت در شاخه های متفاوتی ارائه میشود و تنوع بسیار بالایی دارد که برایتان توضیح خواهیم داد.

بیمه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان یکی از رشته های بیمه مسئولیت میباشد که در بخش های ساختمانی ، صنعتی خدماتی و عمرانی و مشاغل آزاد کارفرما و کارگران را تحت پوشش قرار میدهد تا اگر زمانی در حین انجام فعالیت در حیطه ی کاری خود دچار حادثه و صدمات جانی شدند بتوانند از بیمه مسئولیت استفاده کنند . در بیمه مسئولیت کارفرمایان جهت پوشش دهی بهتر و سهولت در دریافت خسارت کلوزهایی در نظر گرفته شده که کارفرمایان میتوانند بسته به ریسک فعالیت خود آنهارا خریداری کنند

بیمه مسئولیت بیمه ایران در شاخه های متعددی ارائه میشود و تقریبا مسئولیت تمام مشاغل را تحت پوشش قرار میدهد